Jak nám zaslat zboží zpět
Jak to udělat?
Zboží zabalte do vhodného obalu pro přepravu oblečení/doplňků. Můžete využít krabici, ve které jsme Vám objednávku doručili, v tomto případě odstraňte veškeré štítky z původní přepravy.
Ke zboží přiložte fakturu (pokud jste fakturu dostali v digitální podobě, stačí ji zaslat v .pdf). V případě reklamace nám sdělte detailní popis závady.
Po obdržení zboží zkontrolujeme stav, zda je obsah zásilky nezničený, nenošený, nepraný a apod. Ve chvíli, kdy je zboží v pořádku, zadáme vrácení peněz, které proběhne automaticky zpět na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. Tento proces může zabrat až 5 pracovních dní. Na zadání zpětné platby máme lhůtu 14 dní po obdržení balíku.
Balíček zašlete Zásilkovnou na výdejní místo bez dobírky: Eliquidshop.cz, Praha 5, Motol, Plzeňská 276/298. Na jméno: Sandra Aišmanová, tel. číslo: +420 778 784 841, email: info@icedout.cz. Tento postup je krok po kroku názorně ukázaný níže, v aplikaci Zásilkovny.
UPOZORNĚNÍ: Zásilky odeslané jiným než uvedeným způsobem nevyzvedneme a vrátí se vám zpět.
Napište na email info@icedout.cz, že nám posíláte zásilku.






